Karten

Afgelopen zaterdag (28 april 2012) was er weer een opkomst van de stam. Voor deze opkomst was door de stam afgesproken dat ze gingen karten op de kartbaan in Ulrum en aansluitend gaan barbecueën.

13 personen van de stam waren aanwezig op de kartbaan in Ulrum om te laten zien wat ze konden. Omstreeks 4 uur stonde 7 stamleden aan de start om te laten zien wat ze konden. Na 12 minuten was duidelijk wie uit deze groep de snelsten waren. Direct daarna reden de overige stamleden hun 12 minuten met als doel om bij de tweede race te mogen strijden tegen de overige snelsten.

Na de eerste twee heats was de score als volgt:

In volgorde van snelste ronde:
Jacob, Roelof, Rick, Theo, Wessel, Marcel, William, Brian, Imre, Joyce,Klaaas-Bernd, Nahani

De laatste 6 gingen vervolgens weer naar de startlijn om een poging te wagen om niet als allerlaatste in het rijtje te komen gevolgd door de 7 snelsten.
De uitslag hiervan was (in volgorde van snelste ronde):
Jacob, Theo, Roelof, Marcel, Brian, Wessel, Rick, William, Imre, Klaas-Bernd, Joyce, Nahani

Na deze heats bleven nog over de herinneringen aan de bijzondere rijstijl van Klaas-Bernd die als enige achteruit een heuveltje op wist te rijden en de mooie kegel die Imre en Joyce als souvenir mee kregen nadat ze deze hadden stuk gereden.

Dit vind je misschien ook leuk...