Jantje Beton

logo_jantje_oranje_breed_A4UPDATE: We hebben in totaal €564,96 opgehaald voor Jantje Beton!

Buiten spelen is niet alleen ontzettend leuk voor kinderen. Het is onmisbaar voor hun ontwikkeling. Want van buiten spelen worden kinderen gezonder, slimmer en socialer. Helaas is buiten spelen niet altijd zo vanzelf sprekend als het zou moeten zijn. Daarom ondersteund Jantje Beton kinderen door hun buurt leuker te maken. Als het buiten spelen leuk is, blijven kinderen niet binnen.

Als scouting spelen we op verschillende manieren ons spel buiten. Om dat nu en de komende jaren te kunnen blijven doen, hebben wij jullie hulp hard nodig. De helft van de opbrengst is voor onze club, meelopen is investeren in jezelf en jouw vereniging…  en heel erg gezellig!

Vrijdag 13 en zaterdag 14 maart loopt Scouting Menkema mee met de jaarlijkse Jantje Beton Collecte.

De leden lopen tijdens hun opkomst of op vrijdag avond. Zie schema hieronder:

Speltak Collecte dag  Collecte tijd bijzonderheden
Welpen Zaterdag 10.00 – 12.00 Gezocht extra 18+ers om te helpen
Scouts Vrijdag 19.30 – 21.30 Scouts, explorers en stam mogen overnachten op club.
Explorers Vrijdag 19.30 – 21.30
Stam Vrijdag 20.00 – 22.00

Mocht je niet kunnen meelopen tijdens de opkomst, is er ook nog te mogelijkheid om vrijdag vanaf 17.00 een collecte bus op te halen op club, om zo zelf enkele straten te lopen. Inleveren van je bus is op zaterdag mogelijk tot 14.00uur.

Namens scouting Menkema,

Joyce Kooijmans Vos

Erik Roossien

• logo_collecte_50