Geef je op voor het NPK van 2015!

Het Noordelijk Pinksterkamp komt er weer aan! Van donderdag 21 mei tot dinsdag 26 mei gaan we met ongeveer 3500 scouts uit Noord Nederland kamperen in de Marnewaard!

Als scoutinggroep moeten we ons opgeven bij het NPK, daarom willen alvast weten wie er mee gaat en wie niet. Klik op deze link om je op te geven voor het NPK van 2015!

Het Noordelijk PinksterKamp (NPK) is het grootste jaarlijks terugkerende scoutingkamp van Europa. Het hoofddoel van het evenement is het leggen van nieuwe contacten en het onderhouden van bestaande contacten met andere scoutinggroepen. Daarnaast is het ook gewoon een spannend en avontuurlijk kamp waarbij je kampeervaardigheden kunt leren (verbeteren) en waarbij ook allerlei spellen en andere scoutingtechnieken aan bod komen.

Het NPK wordt dit jaar voor de 85e keer gehouden! Daarom zullen er op het komende NPK naast alle vaste onderdelen ook een aantal extra feestelijke activiteiten zijn.

Iedereen krijgt dit jaar deze mooie jubileum badge!

Deze zal worden verspreid aan de leden door de leiding voordat het NPK begint. Wil je meer weten over het jubileum jaar en de bijzonder activiteiten? Klik dan hier!

• npklogo
  • npk1
  • npkbadge
  • npk2