Vacature leiding Scouts

Vacature leiding scouts

Wij zijn op zoek naar een leuke leiding bij de scouts (leeftijdsgroep 11 t/m 15 jaar)! Ben je creatief, handig of gezellig en een buitenmens? En vind je het leuk om samen met ons leuke activiteiten te organiseren voor een groep kinderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Scouting is in teamverband kinderen leren samenwerken door:

• sport & spel
  • buitenspelen
  • dingen maken met je handen
  • kampvuur
  • kamperen
  • tochten lopen
  • pionieren

Als leiding bij scouting krijg je de kans jezelf verder te ontwikkelen, maar vooral veel plezier te hebben in alle stoere en spannende activiteiten die we samen organiseren.

Elke dinsdagavond van 19:00 uur tot 20:30 uur is er een wekelijkse opkomst van de scouts.

We gaan minstens 2 keer per jaar op kamp; dat is echt leuk! Daarnaast is er af en toe een vergadering om te overleggen met de andere speltakken en het bestuur (dat hoort er ook bij). Ervaring is handig maar niet vereist.

Ben je al benieuwd of enthousiast?

Wil je als vrijwilliger bij ons leiding geven, wil je meer informatie of gewoon een keertje kijken? Mail dan naar: [email protected] of kijk op www.scoutingmenkema.nl/speltakken/scouts voor meer informatie.