Vacature Leiding Bevers

Wij zijn op zoek naar een leuke leiding bij de bevers (leeftijdsgroep 5 t/m 7 jaar)! Ben je creatief, goed met kinderen en gezellig? En vind je het leuk om samen met ons te knutselen, spelen of te ontdekken als leiding van een groep kinderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!Een leiding met een bever op de schouders bij mooi weer.

In teamverband laat je kinderen de wereld om zich heen ontdekken door:

• sport & spel
  • buitenspelen
  • knutselen
  • overnachten
  • wandelen
  • scoutingtechnieken

Als leiding bij scouting krijg je de kans jezelf verder te ontwikkelen, maar vooral veel plezier te hebben in alle leuke activiteiten die we samen met het team en de kinderen doen. Je groeit samen als team en met elkaar heb je meer creativiteit.

Elke zaterdag van 12:30 tot 14:00 is er een beveropkomst bij het clubgebouw.

Bevers zitten om een puzzel heen en lossen deze samen op.

We gaan één keer per jaar mee op zomerkamp en we organiseren één of twee keer per jaar een overnachting. Dit is altijd super spannend voor de kinderen en heel erg gezellig! Ook hebben we vergaderingen met ons eigen team en met de teams van de andere speltakken. Dit hoort erbij en van elkaar kan je veel leren.

Ben je al benieuwd of enthousiast?

Wil je als vrijwilliger bij ons leiding geven, wil je meer informatie of gewoon een keertje kijken? Mail dan naar: [email protected] of kijk op www.scoutingmenkema.nl/speltakken/bevers voor meer informatie.