Hulp gezocht!

Ben je creatief, gezellig en een buitenmens? En vind je het leuk om samen met ons leuke activiteiten te organiseren voor een jonge groep kinderen? Dan zijn wij opzoek naar jou! Door de groei van de welpengroep zijn we opzoek naar vrijwilligers die het leidingteam kunnen versterken. Als leiding bij Scouting krijg je de kans je te ontwikkelen en ontplooien, maar vooral veel plezier te hebben in alle stoere en spannende activiteiten die jullie samen organiseren.

Elke zaterdag van 10:00 uur tot 11:30 uur is er een wekelijkse opkomst van de welpen. Scouting ervaring is handig maar niet verreist. Wil je als vrijwilliger bij ons leiding geven of wil je meer informatie neem dan contact op met de teamleider van de welpen: [email protected]

Groetjes,

Akela, Raksha, Baloe & Hathi

Dit vind je misschien ook leuk...