Actie: 24 uur Scouting!

Wij zijn op stoom en vliegen van de ene actie in de andere. Dit keer hebben we een van onze bekendere actie, 24 uur scouting.

Één keer per jaar gaan we 24 uur non-stop bezig met scouting. We doen dit niet zomaar. Het is de grootste actie van het jaar om onze club financieel te ondersteunen.We halen ieder jaar een flink bedrag op dat we gebruiken voor gezamenlijke opkomsten, aanschaf van tenten en ons clubhuis. Op dit moment sparen we hard voor ons clubhuis!

De 24 uur scouting begint voor de welpen, scouts, explorers en stam met het hijsen van de vlag op vrijdag 23 februari om 18.00 uur en duurt tot zaterdag 24 februari 18.00 uur. De bevers zijn op zaterdag vanaf 7.00 uur welkom. De 24 uur scouting vindt plaats bij en in ons clubhuis.

Direct na de opening hebben we een gezamenlijke maaltijd.

De welpen blijven een nachtje slapen. ‘Slapen’ hoort immers ook bij scouting! De overige speltakken zullen ’s nachts allerlei activiteiten ondernemen en zullen proberen wakker te blijven. Mocht je als scout, explorer of stam toch willen slapen tijdens de 24 uur scouting, neem dan je slaapspullen mee.

De zaterdag is er een dagprogramma. We zullen de 24 uur eindigen met het onthullen van van het opgehaalde bedrag van de actie en eindigen met het strijken van de vlag.

Wil je graag meedoen aan deze 24 uur scouting?

Geef je dan op via deze link!

Leden die meedoen kunnen gesponsord worden per uur of voor een vast bedrag. Het is voor deze actie dan ook belangrijk dat iedereen (het liefst minimaal vijf) sponsors heeft. Via deze link vind je een sponsorlijst die door de sponsors wordt ingevuld. Lukt het niet om het te printen, ga dan even naar je leiding want zij hebben ook lijsten.

Zorg ervoor dat je het sponsorgeld voor 10 maart inlevert bij de leiding of overmaakt op NL59 RABO 0363 6147 45 t.n.v. St. Menkemagroep met de omschrijving: “24 uur scouting actie 2018 + naam lid/leden.”

Wij hebben er weer erg veel zin in en hopen je te zien!

Met vriendelijke groet,

De vrijwilligers van Scouting Menkema

Dit vind je misschien ook leuk...