24 uur scouting

Gelijk aanmelden of sponsoren

Bekijk de tussenstand

Geef je op voor 24 uur Scouting

24 uur Scouting is onze leukste sponsoractie. We worden namelijk gesponsord om te doen wat wij het leukst vinden: Scouting!

Ieder jaar halen we een flink bedrag op dat we gebruiken voor gezamenlijke opkomsten, aanschaf van tenten en ons clubhuis.

We stellen onze sponsoren natuurlijk niet teleur, dus we gaan:

• Pionieren
  • Hiken
  • Overnachten
  • Spelen
  • Spelletjes doen
  • Lekker snacken (en gezond eten, heus waar)
  • En nog allemaal andere te gekke activiteiten

Planning

• Vrijdag 12 Juli 19:00: de Welpen, Scouts, Explorers, Roverscouts en Stam beginnen met het hijsen van de vlag.
  • Zaterdag 13 feb 12:30: de Bevers komen.
  • Zaterdag 13 feb 19:00: gezamenlijke sluiting

We rekenen er op dat kinderen vrijdag al gegeten hebben. Zaterdag sluiten we af met een maaltijd en gaan we met volle buiken naar huis.

De welpen en scouts zullen een nachtje blijven slapen. ‘Slapen’ hoort immers ook bij scouting. De andere speltakken zullen ’s nachts allerlei activiteiten ondernemen en zullen proberen wakker te blijven. Ben je explorer, roverscout of stamlid dan mag je natuurlijk ook slapen wanneer je moe bent. Neem vooral je slaapspullen mee.

Laat je sponsoren

Leden die meedoen kunnen gesponsord worden. Dat kan per uur dat je aanwezig bent (dus maximaal 24) of voor een vast bedrag. Dit is de belangrijkste actie van het jaar. Het is dan ook belangrijk dat iedereen zijn best doet zoveel mogelijk sponseren te vinden.

Sponsoren doen we dit jaar via automatische incasso. Via het online formulier kan je je vader, moeder, opa, oma, oom, tante, broertje, zusje, neef en nicht jou laten sponsoren.

Binnen 1 maand na 24 uur scouting dan incasseren we bij de sponsoren het sponsorbedrag. Op deze manier zitten we niet met contant geld en kan iedereen makkelijk sponsoren.

Wat doen we met het sponsorgeld?

Een aantal praktische voorbeelden van kosten die we maken om Scouting mogelijk te maken zijn:

• EHBO-cursussen en trainingen voor de leiding.
  • Ons clubhuis (we zijn hard aan het sparen voor groter, veiliger en toekomstbestendig onderkomen).
  • Les- en knutselmaterialen voor tijdens de opkomsten.
  • Activiteiten buiten zoals kamperen, wandeltochten en spelen in de natuur.
  • Materialen zoals tenten, touw en houten palen.

Tussenstand

De tussenstand wordt elke 5 minuten automatisch bijgewerkt.

Totaal

Per speltak

Top 10 sponsorlopers

De sponsorlopers die het meeste sponsorgeld hebben opgehaald.

Top 3 per speltak

Aantal deelnemers