Stam

Welkom op onze pagina van de stam. Hier vind je het actuele programma, het laatste nieuws, foto’s en algemene informatie over de stam.

Over de groep

Installatieteken Stam

De stam is er voor leden ouder dan 18 jaar. De stam is een gezellig en actieve groep en ondersteunt naast hun eigen activiteiten de andere speltakken. De naam van de groep is WADT?! Deze is gekozen omdat we dichtbij de Waddenzee wonen en dit vonden we een leuke naam, ook omdat het soms voor rare situaties zorgt.

De stam heeft twee doelstellingen:

1. Deze stam heeft zich als doel gesteld om met zijn leden zich in te zetten voor Scouting Menkema;
  2. Deze stam heeft zich als doel gesteld om samen met zijn leden leuke activiteiten te organiseren.

Het motto van een stamlid is: Ik dien!

20130522-737 copy

Wanneer kan je lid worden van de stam WADT?!

• Wanneer je 18 jaar of ouder bent;
  • Wanneer je een goed gezelligheidskarakter hebt;
  • Wanneer je een groot doorzettingsvermogen hebt.

De stam komt elke vrijdagavond bij elkaar vanaf 20:00 uur in ons clubhuis.

Het huidige bestuur wordt op dit moment gevormd door:

• Jorien Wieringa – voorzitter
  • Elien Padje – secretaris
  • Nick Klein – penningmeester

Contact opnemen met de stam

Voor alle vragen over de stam, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de secretaris van de stam via het onderstaande contactformulier.

* Dit is een verplicht veld.