Word donateur en steun ons!

Heeft u een warme band met Scouting en wilt u bijdragen aan de ontwikkeling van meiden en jongens in Uithuizen en omgeving? Word dan donateur! Als donateur van Scouting Menkema geeft u ons een steuntje in de rug en draagt u bij aan het realiseren en ontwikkeling van het scoutingspel.

Waar wordt uw donatie aan besteedKind met duim omhoog

Uiteraard hebben wij geen winstdoelstelling. Wij stellen ons alleen ten doel het scoutingspel in Uithuizen en omstreken mogelijk te maken. Hierbij staat de ontwikkeling en veiligheid van onze (jeugd)leden en alle vrijwilligers voorop!

Een aantal praktische voorbeelden van kosten die we maken om dit mogelijk  te maken zijn:

• EHBO-cursussen voor begeleiding
  • Leidingtraining
  • Les- en knutselmaterialen voor tijdens de opkomsten
  • Activiteiten buiten zoals kamperen, wandeltochten en spelen in de natuur
  • Materialen zoals tenten, touw en houten palen
  • Ons clubhuis (we zijn hard aan het sparen voor een veiliger en duurzaam onderkomen)

Wat krijgt u

Bij scouting wordt je vriendenUw geld wordt goed besteed. Om dit te laten zien ontvangt u als donateur elk jaar ons jaarverslag per e-mail. Hier staan zowel de grootste ontwikkelingen van de groep, de ledenaantallen als onze financiële gegevens in.

Word vandaag donateur

Elk bedrag is welkom. Kies zelf welk bedrag u kunt missen en word vandaag nog donateur.

Heeft u vragen of wilt u uw donatie wijzigen of stopzetten? Neem dan contact op met onze penningmeester.

Vul onderstaande gegevens in om een machtiging af te geven voor donateurschap:

Bedrag (€)

Naam rekeninghouder

E-mailadres rekeninghouder

Adres rekeninghouder

Postcode rekeninghouder

Woonplaats rekeninghouder

Rekeningnummer IBAN

Selecteer het vakje om uw handtekening te plaatsen

Hierbij geef ik toestemming aan Scouting Menkema om incasso opdrachten te sturen naar mijn bank om het door mij aangegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven. Ik geef toestemming aan mijn bank om doorlopend het door mij aangegeven bedrag van mijn rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Scouting Menkema.